Olen jo pidempään ajatellut lahjoittavani jotain kehitysapuna sitä tarvitseville. Tänään sen tein ja lahjani jollekkin köyhälle perheelle on 42 euron vuohi. Toivottavasti perhe saa siitä paljon ravitsevaa maitoa ja auttaa siten heitä elämässä eteenpäin kohti parempaa elämää.
Olen tässä pitkin syksyä kutonut sukkia, joita olen myynyt. Sukkalankoja olen saanut hankittua ja siitä jäänyt sen verran ylikin, että hyvällä mielellä sain tuon vuohen lahjoitettua. Ajattelinkin että osan laitan tästä eteenpäinkin säästöön ja alan säästämään toisen vuohen varalle.
Minulle tuli hyvä mieli ja uskon, että tämä vuohen uusi omistaja perhe myös iloitsee uudesta perheenjäsenestä.
Eihän tässä mistään kovin suuresta summasta ole kysymys, mutta antaa ainakin itselle hyvän mielen.


https://worldvision.fi/eettiset-lahjat/vuohi

EL_vuohi_tuotekuva_1200x1200px.jpg