Kuten jo aikaisemmissa postauksissa olen kertonut, niin tämän syksyn aikana olen puuhaillut uuden harrastuksen parissa, siis tiffanylasi kurssilla. Ensin olin vähän sitä mieltä, että tämä ei ole mun alaa ja vieläkin välillä tuntuu siltä. Työ edistyi alkuun niin hitaasti, että minulla tämä kuuluisa pitkäjännitteisyyteni oli koetuksella. Nyt olen siis leikannut kaikki palat(joita aika paljon) ja viimeksi aloitin kuparifolin liimaamisen palojen reunaan. Kuparifolio laitetaan lasin reunaan jotta tina ottaisi siihen kiinni, lasiin tina ei ota. Työssäni on lumpeenkukka ja korento joka jää lentämään työn päälle, varmaan aika kiva ikkunassa valoa vasten. 
Otin lähikuvaa työstä, mun mielestä nää nuppineulat on jotain ihan kummallista lasityössä, mutta niin se vaan nyt kuuluu olla.


Tässä lähikuvaa nuppineulamerestä...

Meillä on kurssia vielä kaksi kertaa, joten varmaankin saan tämän työni valmiiksi, kun kotosalla vähän teen kotoläksynä kuparifolion kiinnitystä.