Löysin netistä aivan ihanan ruusun mallin. Omani tein valkoisesta Nalle-langasta nro 3:n koukulla. Tämä on sellainen takuuvarma ohje, jolla valmistuu kaunis ruusu. Lankoja vaihtamalla saa eri kokoisia ja värisiä. Ohje löytyy TÄÄLTÄ
Olen etsinyt kivoja vauvan sukkien ja tossujen malleja. Aika kivoja jo löytyikin mutta jos sinulle on tiedossa esim. linkki johonkin kivaan helppoon
malliin, niin jätä ihmeessä kommenttilooraan tuo linkki.
Minun on tarkoitus tämän vuoden aikana neuloa näitä vauvan sukkia/tossuja ja lahjoittaa ne sitten synnytysosastolle pikku varpaita lämmittämään.
Olen jo pitkään ajatellut näin tekeväni ja nyt olen jo sen tien alussa. Ajattelin myös, että tossujen mukana olisi joku pieni kortti, toivottamaan pienet ihmisenalut tähän maailmaan tervetulleiksi. 
Olen varannut kivoja lankoja joista sitten kelpaa neuloa ja virkata. 

Näillä ajatuksilla mennään tätä tammikuuta...

Ruusuni on tässä.