Hyvää ensimmäistä adventti-aamua kaikille.
Calle kyseli mitä kuuluu Marilyn-decolleni. No deco on vielä matkallaan. Deco lähti matkaan jo kyllä elokuun ekalla viikolla, mutta osallistujia oli paljon, yhteensä 20 henkilöä. Toissapäivänä annoin 15 osoitteen, eli vielä on jonkin aikaa matkallaan. Veikkaan että menee tammikuun puolelle. Sitten kun deco saapuu takaisin minulle, laitan kaikkien tekemät sivut esille tänne omaan blogiini. Varmaan upea kirjanen sieltä saapuu minulle, melkein jo vähän jännittää!!!
AnneHelena laittaa myös Marilyn-decoa liikenteeseen, kannattaa käydä kurkkaamassa jos vielä ehtii mukaan.

Ja kun tässä Marilyn-aiheessa TAAS ollaan, niin ihan pakko vilauttaa mun uutta aarrettani. Jussi toi "kukkapuskan korvikkeen", eli uuden kännykän mulle. Vanha olikin jo aika kaput. Ja koska olen niin lapsenmielinen, laitan oikein kuvatkin tästä ihanuudesta.

Kännykkä päältä, väri ihana pink!

1100674.jpg

ja kännykkä sisältä...

1100675.jpg
Taustakuvana kukas muu kuin Marilyn.
On se niin naisellinen.....