Hyvän ystäväni Anskun kanssa sovimme jo tammikuulla tänä vuonna, että tekisimme toisillemme joulukalenterit. Silleen tyyliin joka päivälle pikku paketti oli varmaankin se alku idis. Sitten keksittiin vuoron perään joka päivällä hieman teemaa, joka loppu metreillä sovellettiin itselle sopivaksi, oltiin sillee niinko luovia!!!
Aika hauskaa, että vaikka aikaa oli 11 kuukautta, niin kyllä minulla ainakin jäi ihan loppu metreille, mutta oikein kivaa kuitenkin oli tehdä kalenteria. Minä sain oman kalenterini jo perjantaina ja Ansku saa tänään. Nyt mua varsinkin jännittää kun oma tekele menee vastaanottajalle, toivottavasti tykkää.
Anskun tekemä on todella hieno ja vaivaa on nähty kans ihan kauheesti. Ensinnäkin on ihan perinteinen luukkukalenteri josta vedetään kunkin päivän kohdalta kuva ja sama kuva on sitten paketissa, siitä tietää minkä puketin saa milloinkin avata, jännää!!!!
Ansku oli paketoimisessa myös nähnyt vaivaa. Jokainen paketti oli päällystetty vanhojen kirjojen sivuilla. Sivut vielä koristettu leimasin väreillä ja leimoilla (korjaa Ansku jos olen väärässä tekniikan suhteen). Kaunis paperi naru vielä jokaisessa, siis niin jouluisia kuin olla voi.
Nyt on todella ihana alkaa odottaa joulua, sillä minulla ei ole koskaan ollut näin ihanaa joulukalenteria.

Kiitos Ansku

Paketti ennen avaamista...




Paketin ihana sisältö...


..ja kalenteri josta voi seurata joulun lähestymistä...